Dieta pentru deficiențe de vedere. O dietă vegană bine echilibrată poate îmbunătăți vederea

Ce să mănânci cu deficiențe de vedere
Vindecarea restaurării vederii De ce o persoană are nevoie de vitamine pentru ochi? Pentru a îmbunătăți viziunea! La urma urmei, ei, împreună cu oligoelementele, fără îndoială joacă un rol imens în funcționarea corectă a acestui organ important pentru noi. Prin urmare, mărimea dozei este stabilită numai de către medicul curant. În caz de supradozaj, remedierea provoacă tulburări de vedere, greață și tulburări de ritm cardiac.

CR Vitality Obținerea unei sănătăți și a longevității optime la o dietă vegetariană cu conținut scăzut de calorii Divulgare: acest articol poate conține linkuri de afiliere.

Dacă decideți să faceți o achiziție, este posibil să fac un mic comision, fără costuri suplimentare pentru dvs. Unul dintre beneficiile unei diete vegane bogate în plante este efectele protectoare împotriva afecțiunilor precum cataracta și scăderea treptată a vederii odată cu vârsta. Cu toate acestea, au existat mai multe rapoarte în mass-media, precum și studii publicate care arată că dietele vegane pot duce la deficiențe care cauzează vedere încețoșată și alte probleme de vedere.

dieta pentru deficiențe de vedere

Pe măsură ce îmbătrânim, este firesc ca vederea noastră să încetinească, indiferent de dieta pe care o urmăm. Dar dacă aveți o apariție bruscă a vederii încețoșate, atunci acest lucru ar trebui examinat de către un profesionist medical cât mai curând posibil.

În acest articol, vreau să abordez cum să evităm unele dintre capcanele unei diete vegane care ar putea duce la o înrăutățire a vederii în timp și unele dintre alimentele și suplimentele pe care le puteți include în dieta dvs.

Deficiențe care pot duce la vedere încețoșată pe o dietă vegană Mai jos sunt câteva deficiențe de vitamine și minerale pe o dietă vegană care pot duce în cele din urmă la agravarea vederii dacă nu sunt abordate. Deficiență de tiamină B1 Una dintre rarele complicații ale dieta pentru deficiențe de vedere de tiamină este pierderea vederii.

Ingrijiri pentru diabeticii cu deficiente de vedere (vedere slaba)

Tiamina este crucială pentru metabolismul glucozei și buna funcționare a sistemului nervos. Când tiamina este scăzută, dieta pentru deficiențe de vedere poate provoca neuropatie și leziuni ale nervilor optici. De obicei, vor exista și alte simptome care însoțesc pierderea vederii. Dacă nu este tratat devreme, pierderea vederii poate fi permanentă.

deficienta de vedere

Cu excepția cazului în care dieta dvs. Dar au existat rapoarte de cazuri în care deficiența de tiamină a fost diagnosticată la vegani pe termen lung.

dieta pentru deficiențe de vedere

Ce alimente sunt bogate în tiamină B1? Alimentele vegane bogate în vitamina B1 includ sparanghel, semințe de in, semințe de floarea soarelui, fasole bleumarin, fasole neagră, mazăre, linte și ovăz.

Deficitul de vitamina B12 Unul dintre principalele simptome ale deficitului de vitamina B12 este vederea încețoșată rezultată din deteriorarea nervului optic.

Cu toate acestea, dacă este tratată, neuropatia optică este adesea reversibilă și va duce la îmbunătățirea vederii [1].

Atât veganii, cât și vegetarienii sunt ambii susceptibili la deficiența de B12 și trebuie întotdeauna suplimentați. S-a raportat că deficiența de B12 este răspândită în rândul veganilor și au existat rapoarte de cazuri în care vederea încețoșată a fost cauzată parțial de nivelurile critice de B12 la veganii pe termen lung [2].

dieta pentru deficiențe de vedere

Ce alimente sunt bogate în B12? Vitamina B12 se găsește în principal în produsele de origine animală și este uneori îmbogățită în alimente non-animale, precum înlocuitori de lapte și produse vegane. Cu toate acestea, nu este recomandabil să vă bazați exclusiv pe acestea pentru a obține suficient B Suplimentarea B12 pe o dietă vegană este foarte importantă nu numai pentru vedere, ci și pentru starea generală de sănătate.

Deficitul de vitamina B2 și B6 Deficiențele unui număr de vitamine B pot duce la vedere neclară și la alte probleme de vedere cu vârsta.

dieta pentru deficiențe de vedere

În afară de B1, veganii și vegetarienii s-au dovedit a fi expuși riscului de deficiențe în B2, B6 și B9 în comparație cu omnivorii [3]. Riboflavina este crucială pentru menținerea structurii și funcționării corecte a suprafeței oculare și pentru prevenirea deteriorării.

Vitamina B6 s-a dovedit a fi importantă pentru prevenirea bolilor oculare, cum ar fi degenerescența maculară legată de vârstă DMA. Unul dintre simptomele deficienței B6 este, de asemenea, vederea încețoșată de la deteriorarea nervului optic. Ce alimente sunt bogate în aceste vitamine B.? Vitamina B2 - Făină de ovăz, ciuperci portabella, migdale, quinoa, spanac, mere, fasole.

Vitamine cu deficiențe de vedere. Vitamina C

Vitamina B6 - Cereale fortificate pentru micul dejun, cartofi, banane, dovlecei, orez, nuci, stafide. Deficitul de zinc Dacă mâncați o dietă care conține mult cupru o dietă bogată pe bază de planteacest lucru poate duce la un deficit secundar de zinc. Nu este neobișnuit ca mulți vegani să fie deficienți în zinc nu numai pentru că nu primesc suficient din dietă, ci și din cauza anti-nutrienților și a cuprului care împiedică absorbția. Deficitul de zinc pe termen lung poate duce la probleme de vedere, cum ar fi cataracta și vederea nocturnă slabă [4].

Sus Aceste principii generale pot ajuta un diabetic sa-si folosesca vederea slaba pentru a-si putea duce singur la indeplinire necesitatile legate de boala. Trebuie invatat sa se utilizeze la maximum vederea ramasa si sa priveasca pe langa punctele oarbe.

Zincul este, de asemenea, important pentru a acționa ca antioxidant și pentru a preveni deteriorarea razelor UV. În afară de problemele de vedere, semnele deficitului de zinc includ căderea părului și probleme ale pielii, cum ar fi acneea.

Ce alimente sunt bogate în zinc? Alimentele vegane bogate în zinc includ semințe de cânepă, dieta pentru deficiențe de vedere, fulgi de ovăz, ciuperci shiitake și cereale integrale.

dieta pentru deficiențe de vedere

Alte motive pentru vedere încețoșată Este dieta pentru deficiențe de vedere ca vederea încețoșată să nu fie rezultatul unei diete vegane, dar uneori poate fi redusă la alte motive obișnuite, precum următoarele: Oboseala ochilor Iritarea cauzată de substanțe chimice Medicamente.

Asevedeași